کمی با تعمیرات لپ تاپ

مرکز گارانتی پرند با اتكا به تجارب و پشتوانه قوي فني و تخصصي در صنعت انفورماتيك كشور در سال 1369 تاسيس گرديد و با بهره گيري از نيروي متخصص، خدمات سراسري و گسترده خود را در زمينه IT آغاز نمود.مرکز گارانتی پرند عضو شوراي عالي انفورماتيك كشور و انجمن نظام صنفي رايانه ای بوده و داراي پروانه فعاليت صنعتي ( توليد ) در مورد رايانه هاي شخصي مي باشد.



مرکز گارانتی پرند ابداع كننده گارانتي قطعات در ايران بوده و از شبكه گسترده نمايندگي در سراسر كشور پشتيباني مي كند. زمينه اصلي فعاليت هاي شركت به شرح زير مي باشد:
1) عرضه انواع قطعات اصلي رايانه و Retail
2) توليد و عرضه انواع سيستم هاي كامپيوتري ( شامل سرور ، سيستم هاي خانگي و اداري و نوت بوک)
3) ارائه پشتيباني و خدمات پس از فروش متناسب با نياز مشتريان و استاندارد هاي بين المللي

مرکز گارانتی پرند به عنوان يكي از بزرگترين ارائه كنندگان قطعات كامپيوتري در ايران علاوه بر توليد سيستم هاي كامپيوتري شخصي و سرور ، به عرضه انواع قطعات اصلي رايانه و retail در قالب 12 برند معتبر جهاني مشغول است. اين شركت با هدف جلب رضايت مشتريان خود و ارائه تجهيزاتي با آخرين فناوري روز دنيا، خود را ملزم به انتخاب بهترين ها در دنياي فناوري كرده است.

تعویض قاب لپ تاپ ، تعمیر هارد ، یکی از تخصص های ما می باشد .


مرکز گارانتی پرند در حال حاضر عضو انجمن فعالان ICT می باشد. اکثر ارگانها و دوایر دولتی سازگار ارقام را بعنوان شرکت ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش در اولویت قرار داده اند.

منبع